söndag 8 augusti 2010

Min lördag

Hade en helt sjukt bra lördag igår. Började med en lång sovmorgon. Var lite halvkrasslig i fredags. Trodde först att jag skulle bli sjuk men det var troligtvis bara ordentligt med sömn som behövdes för när jag vakna igår så mådde jag bra igen. Gick upp och fixade och grejade lite. Hamnade en stund vid datorn och all musik. Hmm...råkade sitta där lite för länge så det blev till att stressa när jag sen skulle göra mig klar innan grillfesten hos min farbror med familj.

Stora delar av släkten på pappas sida var där. Tror vi var runt 25 personer. Det blev en massa god mat, en del dricka och väldigt mycket sång och dans,(självklart inte för min del...en annan har ju två vänsterfötter) prat och skratt. Hade faktiskt ont i magen när jag kom hem som jag hade skrattat. Det är något speciellt som händer när pappa och två av hans bröder träffas. Dom tre ihop kan inte bli annat än kul. Vi brukar alltid skratta väldigt mycke åt/med dom.

Åkte hem vid 1-tiden i natt så det blev inte så himla sent. Avslutade kvällen/natten med ett väldigt mysigt samtal.

Hoppas att ni hade en lika bra lördag som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar