onsdag 19 januari 2011

Kusmi te

Jag älskar verkligen kaffe men av någon anledning så har jag börjat dricka massor av te. Hittar ständigt nya favoriter. För ett tag sen var det svartvinbärs te, därefter jordgubbs te och nu har jag ytterligare en favorit. Eller det är rättare sagt ett nytt (nytt för mig alltså) märke som är min nya favorit, Kusmi te!!!

Började prenumerera på inredningstidningen Sköna Hem och som premier fick man tre ljusstakar och tre små burkar med Kusmi te. De tre sorterna jag fick va Spicy Chocolate,Prince Vladimir och Rose Green Tea. Jag har testat Spicy Chocolate och Prince Vladimir och jag älskar dem. Sååå goda. Tycker dessutom att burkarna är helt otroligt söta.

Mitt stora problem är nu priset för detta te. Dessa tre burkar fick jag ju gratis men köper man dem i affären/på nätet så kostar de 50 kronor för de små burkarna (25gram) och 215 kronor för de stora burkarna (250 gram). Det tycker jag är åt helvete för dyrt för en burk te. Hur goda de än är och hur söta burkarna än är så är det alldeles för dyrt. Men skulle ni mot förmodan tycka att det är ett okej pris och vill testa någon sort så finns de hos Bluebox.

Dessa sorter har jag, fast i de mindre burkarna.

Såhär ser de små burkarna ut

Finns det nu någon givmild människa som vill bidra så får ni jättegärna köpa fler sorter till mig. Skulle verkligen uppskatta det! Haha!

2 kommentarer:

  1. Svar: Har nyligen köpt ett från Depend så ska ta och testa och se vad jag tycker om dom ! :D

    SvaraRadera
  2. Omg vad sööööta burkarna är!! Blir ju kär i dom även om jag hatar te :D

    SvaraRadera