tisdag 1 februari 2011

Min tatuering!!!

Har äntligen varit och tatuerat mig nu. Har gått och väntat på denna dag så himla länge. Nu har det äntligen blivit av! Hade tid klockan tolv idag hos Kim på Built To Last här i stan.

Jävlar va nervös jag va. Jag var ju övertygad om att själva tatueringen skulle bli bra, det va mer smärtan när tatueringen skulle göras, som jag va nervös för. Kim, som tatuerade mig, var supergullig och frågade flera gånger om det gjorde ont och om han skulle pausa. Det behövdes inte för jag tyckte faktiskt inte att det gjorde speciellt ont. Konturerna kändes knappt, sved lite bara. Det var mer skuggningen som kändes. Då gjorde det rätt ont. Men det gick så pass snabbt att det var lika bra att stå ut med smärtan och få det gjort. Det tog lite mindre än två timmar.

Ska ni tatuera er så kan jag helt klart rekommendera er att gå till Kim (eller Mats) på Built To Last. De är riktigt duktiga och tatueringen blev superbra så jag blev väldigt nöjd! De var riktigt trevliga och roliga så tiden gick väldigt snabbt och jag fick annat att fokusera på under tiden Kim gjorde tatueringen. Jag ska helt klart göra fler och kommer garanterat göra dem hos Built To Last. Har redan pratat lite med Kim om en kommande tatuering!

Såhär blev det:

IMG_2347

Tatueringen, framförallt skuggningen, kommer dock bli mycket snyggare när allt har läkt, om typ 3-4 veckor. Ska bli kul att se slutresultatet då!

2 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ JÄVLA SNYGG!!! :D Kim är LÄTT bästa tatueraren ever!

    SvaraRadera
  2. Tack sötis! Ja Kim är super :D Lätt asså!!!!

    SvaraRadera