torsdag 11 november 2010

Dagen

Hur har din dag varit? Hoppas att den har varit bra. Min dag har varit väldigt intensiv. Har haft fullt upp från i morse fram till nu ikväll. Jag gick upp vid halv 9, gjorde mig klar och stack till stan. Skulle ta bilder till min andra blogg. Var i ett par olika butiker och tog en massa bilder. Riktigt skoj och förhoppningsvis blev bilderna bra. Personalen i de flesta butikerna var supertrevliga och väldigt hjälpsamma. Vill ni läsa mer om det och se bilderna så titta in på min inredningsblogg i morgon för då har bilderna kommit upp.

När jag kom hem så fixade och grejade jag här hemma och därefter åkte jag, syrran och mamma upp till mormors lägenhet och hämtade lite saker. Mormor ligger på sjukhuset nu. Hon föll igår och bröt ena höften. Så idag har hon blivit opererad. Förhoppningsvis mår hon bättre snart. Ska upp och hälsa på henne i morgon eftermiddag.

Efter att vi hade varit i mormors lägenhet åkte vi och handlade. Köpte vaniljte. Gud så gott! Helt klart mitt nya favoritte. Köpte nya tekoppar i tisdags så självklart var jag ju tvungen att dricka vaniljte i en av de nya tekopparna.


I morrn ska jag först dra till badhuset och simma. Ska dra dit rätt tidigt för då är där inte så många där. Så himla skönt. När jag kommer hem ska jag städa och sen parkera mig här vid datorn och söka några jobb. När mamma sedan har slutat jobba så ska vi som sagt upp till mormor på sjukhuset. På kvällen blir det myskväll bara. Ska självklart se Idol. Det är ju rock-tema denna vecka. Helt klart det bästa temat.

Hoppas du får en bra helg!

1 kommentar:

  1. Åhhh vad söta kopparna är! :D Jag bara älskar dom!

    SvaraRadera