söndag 6 februari 2011

Helgen!

Hur har din helg varit? Min har varit superbra. Har inte haft så roligt på väldigt länge. Har fortfarande ont i magen så mycket som jag har skrattat.

I fredags blev det först en lång runda på stan med min favorittjej Lexi. Vi köpte en massa saker inför lördagen. Hon var gullig och köpte en liten present till mig också. Vi har bestämt att vi ska ha en heldag ihop (som en födelsedagspresent) men så var hon söt och köpte helt galet snygga lösögonfransar till mig som en extra grej. Tack sötnos!

På kvällen blev det ett par avsnitt av True Blood! Det är mitt nya nöje. Den serien är väldigt beroendeframkallande. Spännande och rolig och riktigt bra. Perfekt tidsfördriv!

Igår började jag dagen med en lång sovmorgon. Så himla skönt. Steg sedan upp och gjorde mig klar. Mamma körde sedan mig till Kulltorp där vi hämtade upp Lexi. Mamma körde oss till Lexis mammas lägenhet där vi skulle sova på kvällen. Vi gjorde oss klara och sen stack vi till en annan kompis där vi skulle ha tjejkväll. Vi lagade mat, kollade på Melodifestivalen och pratade en massa. Självklart blev det en massa skratt också. Har fortfarande ont i magen som jag har skrattat. Tack för en underbar och superskoj kväll tjejer!!!

Vi var hemma ungefär klockan två i natt men vi var inte trötta så vi satt uppe och pratade. Vid halv 5 började vi bli trötta och då kändes det som att det var dags att sova. Det blev en lång sovmorgon idag, steg inte upp förrän vid kvart över 12. En stund senare kom Lexis mamma hem och sedan satt vi alla och pratade en lång stund. Hade inte träffat hennes mamma på jättelänge så det var skoj att få träffa henne igen.  

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket direkt. Har mest tagit det lugnt och börjat förbereda inför veckan som kommer. Har fullt upp hela veckan:

Måndag: Möte
Tisdag: Träffa Lexi
Onsdag: Åker till Kalmar
Torsdag: Kalmar
Fredag: Åker hem från Kalmar och middag hos en vän på kvällen
Lördag: Träna och fira syrran på kvällen
Söndag: Träna och fira syrran lite till

Har som sagt fullt upp men jag älskar det. Jag älskar att ha 500 saker att göra. Det är då jag mår som bäst och presterar som mest också. Det kommer bli en bra vecka. Det är jag övertygad om. Hoppas din vecka också blir superbra!

1 kommentar:

  1. GULLESSON! Tack själv älski!!! <3 Längtar redan tills tisdag :D PUSSSSSS ILY <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera