onsdag 23 mars 2011

Musikutmaningen dag 5

Hur har din dag varit? Min har varit bra. Märklig men bra. Hade betydligt mer energi idag så gick utanför huset för första gången på en vecka. Så himla skönt. Invigda min vårjacka och mina balleriaskor idag också. Kanske lite för kallt men skitsamma :P Gick en runda på stan min syrran. Handlade bland annat kläder till pappa :P Vi får lik förbannat följa med som smakråd när han ska handla så vi bestämde oss för att vi handlar åt honom istället :P

Nu till musikutmaningen. Dagens utmaning är en låt som får mig att tänka på en gammal vän. Jag har valt låten Hanna med Melissa Horn. Jag valde denna låten för att personen som fick mig att börja lyssna på denna är en gammal vän som betyder massor för mig men som jag tyvärr inte har speciellt mycke kontakt med idag. Och tyvärr är det nog mitt fel att det är så. Det är ingen bra kvalitet på musiken i videon så har du spotify så lyssna där istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar