fredag 25 mars 2011

Musikutmaningen dag 7

Hur är det med dig? Hoppas allt är bra. Idag mår jag inget vidare. Har mått illa hela dagen och har inte nån energi i kroppen alls. Känner mig helt orkeslös och har ingen lust alls till att äta utan får verkligen tvinga ner maten. Skulle egentligen gått på stan och kollat kläder idag men det får va till på måndag för jag har inte tillräcklig ork för att göra det. Verkar som om förkyldningen inte riktigt vill gå ur kroppen.

Samtidigt känns allting annat skumt. Jag kan inte förklara hur det känns, det känns bara skumt. Det är nog det ord jag använder mest nu, skumt. En del av mig är superglad men sen en annan del av mig känner mig bara tom och känslolös. Skumt som sagt.

Dagens låt i musikutmaningen ska vara en låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får den ”där känslan” av. En låt som jag lyssnade väldigt mycke på förra året när jag mådde som sämst är Eyes On Fire med Blue Fondation. Jag vet egentligen inte varför den får mig att må bättre men så är det. Jag mår bättre av att höra den. Och jag lyssnar även på den om jag mår bra. Det är en av mina abslouta favoritlåtar i vart fall.

1 kommentar:

  1. Svar: Verkar verkligen vara så att antingen så gillar man dom eller så gör man det verkligen inte :) Jag har svårt o förstå dom som skriver att dom tycker den är jättebra...den är ju helt genomkass ;D haha

    SvaraRadera