tisdag 1 mars 2011

Sömnlös

Har svårt att somna...igen. De senaste kvällarna har varit rent hopplösa. Har tagit flera timmar för mig att somna. Har för mycke som snurrar runt i huvudet på mig antar jag.

Allting känns pestigt just nu. Det har känts så de senaste dagarna. Allting känns motigt och har absolut ingen motivation till att göra nånting. Det är det jag tänker på när jag egentligen borde sova.

Har ingen energi eller motivation till att göra nåt. Känner mig mest tom bara. Just nu går allting på ren rutin, bara för att. Jag har egentligen ingen lust att göra nånting alls men är väl tvungen antar jag.

När jag inte är tom så känner jag mig mest misslyckad och i vägen för människor. Känns som att jag inte behövs nånstans och bara är totalt meningslös.

Skulle sååå behöva komma härifrån. Bort från Kristianstad. Känner mig så innestängd här. Vet bara inte riktigt var jag ska ta vägen. Det enda jag vet är att jag behöver nåt som inte tillhör den rutinmässiga vardagen, nånting som kan få mig att le igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar