torsdag 15 juli 2010

Favoritmusik

Tipsar då och då om favoritmusik. Innan har jag ju bara skrivit vilka låtar och artister jag gillar. Men tack vare min vän Joy så har jag nu lärt mig lägga upp videos här... jo jag vet, jag är rätt efter!!! Dumförklara mig inte, tack! Men nu när jag kan lägga upp videos här så kommer jag göra så att när jag tipsar om nån låt så lägger jag upp videon här.

Dagens tips blir låtar som jag älskar, som jag aldrig tröttnar på. Några av mina favoritlåtar alltså. Har massor av favoriter så kan inte lista alla men här är några i alla fall. Det är låtar som jag troligtvis har lyssnat på minst 1000 gånger men som jag fortfarande gärna lyssnar på och som jag gärna sätter på repeat. Jag tipsar om ett antal låtar så jag lägger inte upp vidoes till alla utan till ett par stycken bara.

Evanescence - Going under (Acoustic)
Evanescence - My Immortal
Breaking Benjamin - The Diary Of Jane (Acoustic)
Blue Foundation - Eyes On Fire
Lykke Li - Possibility
Metallica - Nothing Else Matters
Sia - My Love
Blue October - Hate Me
Kelly Clarkson - Addicted
Paramore - Misery Business
Paramore - Decode
Timbaland & OneRepublic - Apologize









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar