lördag 10 juli 2010

Mina tankar finns hos er

När något händer så är det inte bara personen i fråga som drabbas utan också personer i ens närhet, ens nära och kära. Jag vill bara att du ska veta att ni finns i mina tankar och jag hoppas verkligen att allt ska bli bra igen.

Och vad det än är så var inte rädd för att be om hjälp. Det är bara att säga till att du behöver prata eller kanske bara behöver en stor kram. Som jag sa till dig innan idag så kommer jag finnas här för dig. Oavsett vilken dag eller tid. För alltid! Vad du än behöver så ställer jag upp för dig!

Jag vill bara att du ska veta att du är mitt allt, att du är min allra bästa vän och jag älskar dig <3 Jag önskar verkligen att jag kunde göra så att allt blir bra igen. Gud va man känner sig maktlös.

Ni finns i mina tankar!

1 kommentar:

  1. Men åååh tack älskling! Du är VÄRLDENS BÄSTA!
    Älskar dig!!! <3

    SvaraRadera