torsdag 19 augusti 2010

Panduro Hobby och presentinslagning

Det finns två tillfällen som gör mig riktigt lycklig. Det ena är när Ikea-katalogen har kommit och det andra är när Panduro Hobby-katalogen har kommit. Idag fick jag Panduro-katalogen. Oooh va mycke det finns. Och självklart vill jag ha hur mycke som helst.

Jag älskar verkligen såna grejer så Panduro-katalogen är i princip min bibel :P Blir nästan lika lycklig av den som jag blir när jag shoppar ;) haha. Jag tror jag blir likadan som många män blir (kanske en del kvinnor oxå) av Biltema-katalogen. Eller kanske katalogen från Jula :P

En sak är säker, ska beställa en massa grejer till presentinslagningar ialla fall, typ papper, snören, lack m.m. Oh längtar redan till jul när alla paket ska slås in. Kommer ha stans finaste presenter!!! Kan ju tipsa om Panduros presentpapper/ julklappspapper. De har papper i en himla massa olika färger och mönster och så är det helt grym kvalitet på det. Finns inget värre än presentpapper med dålig kvalitet. Då blir aldrig presenterna fina. Och ska man slå in presenter så ska dom självklart bli så fina som möjligt!!! Och jag blir bara så himla sur och irriterad när jag försöker slå in paket och det inte blir som jag vill :P Jo, jag vet... jag är nördig när det gäller presentinslagning. Det har jag fått höra väldigt många gånger :P

Nu ska jag och mamma börja planera pappas födelsedag. Ska köpa presenter till honom i morrn när jag ska till stan. Det värsta är att vi inte kan komma på vad vi ska köpa till honom. Det är verkligen hopplöst att köpa något till män, speciellt till pappa. Skitsvårt ju. Jaja, vi kommer säkert på något. Hoppas du har haft en bra dag!

1 kommentar:

  1. Jag vet vem jag ska fråga när mina presenter ska slås in i jul iaf :D Det är fan nåt av det värsta jag vet, jag blir bara så jävla sur hahahaha

    SvaraRadera