tisdag 17 augusti 2010

Ny favoritfilm

Fick ett vädigt efterlängtat paket från Cdon idag. Var filmen "Remember me" som jag bokade för länge sedan. Nu har den äntligen blivit släppt och idag fick jag den. Självklart var jag ju tvungen att se den direkt.

Oh så bra den var. Brukar inte gilla drama annars men denna var helt otroligt bra med en massa superduktiga skådisar, till exempel Lena Olin, Emelie De Ravin, Robert Pattinson och Pierce Brosnan. Kommer vara en sådan film jag ser om och om igen.

Så har ni inte sett den, se då till att hyra/köpa den. För den är verkligen superbra. Det är helt klart en film jag kan rekommendera.






Innan filmen så visar de ju alltid ett par trailers. Innan "Remember me" så visades trailers för bland annat "Dear John" och "Letters to Juliet". Dom verkar vara riktigt bra så dom ska jag verkligen ta och se sen. Brukar som sagt inte gilla drama men dessa filmer verkar vara filmer som passar mig så dom kan jag bara inte strunta i att se. Någon som har sett dom redan? Skriv då gärna någon kommentar och säg vad du tycker.

Såg en annan film nu i helgen, "Vampires suck". Hmm...kan inte säga nåt annat att den sög!!! Det var en av de sämsta filmer jag nånsin sett. Det ska vara en komedi men skrattade jag två eller tre gånger så var det allt. Och det jag skrattade åt är med i trailern till filmen så det räcker med att se den. Nej, har ni tänkt gå och se den på bio så gör er själva den tjänsten att strunta i det och spar dom pengarna till något bättre, eller åtminstone till en annan film för denna är då inte värd att lägga några pengar på, inte ett öre.

Har ni något tips på någon annan bra film så skriv då gärna det till mig. Uppskattar alltid tips på filmer... och självklart behöver det inte vara nya filmer. Hoppas att ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar