tisdag 26 oktober 2010

Shopping

Hur har din dag varit hittintills? Min har varit bra. Tog en lång sovmorgon för jag somnade inte förrän sent. Hade så himla svårt att somna.

Därefter gjorde jag mig klar och drog till stan. Min väska börjar gå sönder så jag har varit på jakt efter en ny. Idag hittade jag äntligen "den rätta".

Det är helt klart min nya favoritväska. Jag är svag för stora väskor. Så självklart blev det en stor väska. Ville dessutom helst att den skulle vara svart för då passar den till allt. Så det blev en svart väska. Såhär ser den ut:




Det är inte världens bästa bild direkt men du ser ju hur den ser ut på ett ungefär iaf.

1 kommentar:

  1. Ihhh du lär få hålla hårt som fan i den när du är med mig för jag fakking älskar den HAHAH! :D Nej men ååh, den var skiiiitsnygg älskling! :D
    Puss! ILY!! <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera