fredag 26 november 2010

Ingen anledning!


Nu är det konstaterat. Jag har absolut ingen anledning till att stanna kvar i Kristianstad. Jag trodde att det fanns nånting som kunde hålla mig kvar här men jag hade visst fel. Är så trött på den här staden, nej hålan rättare sagt. Det är alldeles för litet, alla känner alla och jag känner mig inte hemma här. Ska jag vara ärlig så har jag inte gjort det sen jag flyttade tillbaka.

Flytten tillbaka till Kristianstad var ett stort misstag. Jag kunde inte vara kvar i Nyköping men fan, flytta tillbaka till Kristianstad var verkligen ingen bra idé. Jag har tidigare sagt att jag aldrig skulle kunna ta ett jobb som telefonförsäljare men till och med det börjar kännas lockande nu bara för att kunna flytta härifrån. För har jag tur så behöver jag inte jobba som det så länge. Har mina planer och blir det som jag vill så blir det en flytt väldigt långt ifrån Kristianstad i sommar/till hösten.

Oh vad jag längtar. Längtar efter att komma härifrån och få ett nytt boende och ett nytt liv. För det är precis vad jag behöver, ett nytt liv. Jag kommer dock behöva göra en del förändringar. Men varför vänta? Ska börja med dessa förändringar redan nu. Som det är nu finns det några personer i min närhet som ständigt gör mig irriterad, arg men framförallt ledsen och sårad. Jag kommer inte låta dem påverka mig så mycket som de gör. Jag kommer säga upp bekantskapen med dem för ska jag vara ärlig så gör de ändå bara så jag mår skit. Det är inget lätt beslut och det kommer bli sjukt svårt att genomföra men jag måste.

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Vet du, allt löser sig! Och det är verkligen ingen idé att lägga energi på...energitjuvar! Du kommer fixa allt galant, det är jag bombsäker på! Och du kommer få det liv du vill leva om du ser till att skapa dig det :-) (vilket jag vet att du kommer göra!) Jag kom på att jag tycker att du ska skriva med i ditt CV om designbloggen och arbetet du lägger ned på den, för det visar ju bara din rena vilja att göra det du vill göra :-)...Hörs & ses! kraaaam

    SvaraRadera