fredag 17 december 2010

Effektiv AB

Hur har din dag varit? Min har varit bra, har dock haft fullt upp. Gick upp och gjorde mig klar sen kom en kompis hit. Hade inte träffats på ett tag så det blev mycket prat…så klart. Därefter har det varit kökstjänst för mig större delen av dagen.

Jag har tagit över större delen av allt som ska göras inför jul, typ pynta, skriva julkort och göra julgodis. Julkorten är skickade så nu är dt bara lite kvar. Det var just julgodis och sånt jag började göra idag. Hann inte göra klart allt så ska fortsätta i morrn. Hann göra Rocky roads, knäck och saffransbiscotti idag. I morrn ska jag göra chokladfudge och fler lussekatter.

I helgen kommer det också att bli mycket julgrejor. Ska städa och sen pynta, köpa gran och sen klä den. Tänkte dock inte handla de sista julklapparna förrän på tisdag. Är du klar med dina julklappar?

Det är alltid kul att höra om andras jultraditioner så du kan väl skriva en kommentar om hur du firar jul och allt runt omkring. Hoppas du får en bra start på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar