måndag 13 december 2010

Helgen

Hur är det? Hoppas allt är bra med dig. Jag har åkt på världens förkylning. Men men, det är sånt man får stå ut med. Börjar bli lite bättre iallafall. Hur har din helg varit då? Min har varit bra. Var i Lübeck på julmarknad. Har ni inte varit där så rekommenderar jag er verkligen att åka dit.

Det var såååå otroligt mysigt. Massor av lampor och ljus överallt, pynt och dekorationer men framförallt alla dofter av jul. Gick längs en stor gågata där många av de stora butikerna ligger. Utanför butikerna fanns det bodar där de sålde en massa olika saker. Bodarna var självklart pyntade och dekorerade de också.  

Jag har skrivit mer och även lagt upp en massa bilder på min andra blogg My Addiction To Design. Vill ni veta mer om vad vi gjorde och se bilderna jag tog så tycker jag att ni ska gå in där.

Vad har jag mer hittat på i helgen då? Hmm… jo jag har bakat också. Lussekatter. Det blev dock inte så många så jag ska nog göra fler nu i veckan tror jag.

IMG_2020

Vad ska du hitta på i veckan då? Jag ska köpa de sista julklapparna, baka, göra julgodis och sånt, köpa gran (ska ha en liten minigran eller en jul-en), städa och julpynta. Som ni märker kretsar det mesta kring julen just nu. Men så är det när man är obotligt jul-nörd. Och det bästa av allt…JAG ÄLSKAR DET!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar