lördag 4 december 2010

Pretty Maids

Hur har din dag varit? Min har varit bra. Har bara tagit det lugnt. Fick hem The Twilight Saga – Eclipse igår så den har jag tittat på. Lika bra som sist jag såg den (såklart) och framförallt är musiken i filmen såååå bra.

Igår var jag i Karlshamn på konsert med Sara och Marika. Såg det danska bandet Pretty Maids. Riktigt bra faktiskt. När man kan känna basen inom sig på konserten och när man är halvdöv efteråt så vet man att det har varit en bra konsert. Dock var där ganska många konstiga människor. Medelålders (fulla) män och kvinnor som tror att de är 20 år gamla är ju ingen större hit. Men det är ju alltid några sådana som dyker upp.

Trodde dock inte att jag skulle kunna komma dit. Skulle ta tåget från Kristianstad 19,46. Det blev försenat så först skulle det inte gå förrän 20,30. När klockan var 20,40 och tåget fortfarande inte hade kommit ändrades tiden till 21,00 istället. Till slut kom tåget så jag var i Karlshamn 21,45. Bättre sent än aldrig. Slapp i alla fall ta tåg hem. Saras föräldrar hämtade oss. 





I morgon ska jag baka lussekatter och pepparkakor. Det är en tradition som jag och min syster har. Vi ska baka/göra mer (julgodis m.m. ) men det kommer vi göra lite närmre jul. Hoppas du får en fortsatt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar