onsdag 1 december 2010

Sjukvård

Hur har din dag varit? Min har varit väldigt speciell. Började med att jag själv var på vårdcentralen för att få hjälp för yrseln, illamåendet och huvudvärken jag hat konstant den senaste veckan. Fick dock inget svar utan sköterskan tyckte att jag kunde återkomma efter jul och nyår om det inte hade blivit bättre. Så nu är det bara att vänta.

Nu står jag utanför akutmottagningen. Har varit på akuten sedan halv 4 i eftermiddags. Nej det är alltså inte jag själv som behövde till akuten utan en vän. Hon har precis fått träffa en läkare och nu väntar vi på besked om hon ska röntgas eller inte. Blir det röntgen så blir det ett par timmars väntan till. Ser ut att bli en lång kväll med mycke väntan. Huvudsaken är dock att det inte är något jätteallvarligt.

Hoppas du får en fortsatt bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar