söndag 30 januari 2011

Helgen

Jag har varit superdålig på att blogga den senaste veckan. Har bara inte haft nåt att skriva om. Har varit en ganska händelselös vecka. Det var inte förrän i fredags som det hände något kul. Då träffade jag en kompis som jag inte har sett på väldigt länge. Det märktes tydligt då vi bytte julklappar och jag fick min födelsedagspresent av henne. Som sagt var det väldigt länge sedan vi träffades.

Jag blev verkligen superglad för alla sakerna jag fick men det var speciellt en av sakerna jag fick av henne som jag blev lite extra glad för. Det betydde liksom lite extra mycket. Det var en lila ljuslykta och på ena sidan står det en liten text:

Till en speciell person!
Du finns alltid där för andra.
Du är hjälpsam och omtänksam vid alla tillfällen.
Din utstrålning och förståelse inger förtroende.
Du har ett hjärta av guld och du utstrålar ljus och värme.
 

Tack fina du för presenten. Blev verkligen superglad!

Igår städade jag typ hela dagen och sen gjorde jag och mamma mat ihop. På kvällen satt vi och letade födelsedagspresent (på nätet) till en vän som fyller år snart. Hittade en massa roliga saker men inget som verkligen passade. Får leta vidare i stan.

Idag har vi varit i mormors lägenhet och grejat. Herre gud vad mycket grejer hon har. Kommer ta en bra stund att få undan allt det sen. Tur att vi inte behöver vara klara förrän den siste april. Självklart har jag kollat på handbollen i dag också. Jag och pappa satt som klistrade framför tv:n.

Hur ser din kommande vecka ut då? För min del ser det ut såhär:
I morrn blir det ett möte på AF och på tisdag smäller det. Då har jag äntligen tid för något jag har väntat på i några månader nu, min tatuering!!! Längtar massor!!! Kommer nog bli sååå bra. Är dock rätt nervös för smärtan. Men men, det är ju värt det i slutändan.

På lördag ska jag på tjejkväll hos en kompis. Vi ska laga mat och kolla film eller Melodifestivalen. Den börjar ju på lördag. Sen blir det självklart en massa prat också. Så är det ju alltid när vi tjejer samlas :-P

Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar