måndag 24 januari 2011

Shopping

Hur har din helg varit? Min helg har varit bra. Väldigt lugn och skön. Var hos en kompis i lördags och hjälpte till med lite olika saker. Sen lagade vi mat och pratade en massa. Riktigt skoj men frös som en tok när jag skulle hem. Var länge sen jag frös så mycke. Jag vill verkligen ha vår eller sommar nu!!!

Idag har jag gått en runda på stan. Gjorde först lite ärenden åt mamma och var inne på Telia för att byta adress för mormors fasta telefoni. För en gångs skull gick det väldigt smidigt och det blir klart i morrn. Tack Telia! Därefter blev det en mindre shoppingrunda för mig. Eller det blev i slutändan inte så lite. Det blev ett par träningsskor från Stadium, en träningströja från Åhlens, en stickad tröja från H&M, en bh från Lindex och en t-shirt från Kappahl. Är väldigt nöjd men min shopping! Ska lägga upp bilder i morrn. Hittade hur mycke mer som jag vill ha men har ju en begränsad budget :P Får pengar nästa vecka så då blir det kanske lite till då.

När jag sedan kom hem från stan bytte jag bara om och gick sedan en långrunda. Tror att jag var ute och gick i ungefär en och en halv timme. Så himla skönt. Kommer sova så gott i natt. Sover alltid extra bra när jag har varit ute och gått. Ska försöka hinna med att gå samma runda i morrn eftermiddag/kväll.

Hoppas du har haft en bra dag och får en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar