tisdag 15 mars 2011

Ny energi och inspiration

Det är egentligen helt sjukt hur påverkad man kan bli av småsaker. Jag försöker att inte bli påverkad av negativa saker och det lyckas jag ofta med. När det gäller positiva saker är det ju bara att ta åt sig och bli påverkad. Det har varit en sån dag i dag. Har fått massor av ny energi och inspiration.

Har varit på ett möte idag och det var verkligen så otroligt givande. De verkade förstå mig och jag kände mig “hemma” direkt. Här vill jag vara.  Det är konstigt att två helt främmande människor kan påverka mig på ett sådant sätt. Det verkar som de vill satsa på mig och jag vet att jag kommer få vara kreativ och göra sånt som jag älskar. Jag kände mig glad och vill verkligen börja direkt.

I vanliga fall hade jag känt mig väldigt misslyckad med att bara vara praktikant men vet du va? Så känns det inte nu. Nu ser jag det som en riktigt bra chans att få lära mig massor och ett steg närmare att komma dit jag vill. De ville egentligen inte ta emot nån praktikant men ändrade sig just för mig. Det känns bra. Jävligt bra för att vara ärlig!

Känslan jag har i kroppen nu går knappt att beskriva. Jag älskar att våren börjar komma, jag älskar att jag börjar komma nån vart och nu är leendet på mina läppar inte fejk längre. Just nu mår jag bra, jävligt bra faktiskt!

1 kommentar:

  1. Grattis Sandra, nu är det din tur. N J U T och visa vad du går för!

    SvaraRadera