söndag 6 mars 2011

Nya skor och bio

Hur har din helg varit? Min helg har varit bra. Var på en mindre shoppingrunda med mamma igår. Hamnade bland annat på Skopunkten.Har letat efter ett par bra och billiga skor som jag kan ha som vardagsskor. Hittade massor av fina skor på Skopunkten och självklart skulle jag vilja ha alla men fick begränsa mig lite. Det blev ett par svarta skor. Det bästa av allt var att det var ett erbjudande på dessa skor så istället för ordinariepriset 249:- (som också är ett riktigt bra pris) så fick jag dem för 149:- . Jag älskar dem redan, så grymt sköna. Helt klart mina nya favoritskor.

 

 

Igår kväll var jag och syrran på bio. Var och såg den nya filmen “Black Swan”. Hade rätt höga förhoppningar. Nu i efterhand vet jag inte riktigt om den var så bra som jag trodde att den skulle vara eller vad jag tycker den. Den var så konstig och annorlunda att jag mest är förvirrad och inte riktigt vet vad jag tycker. Behöver nog smälta allt ett tag innan jag kan bestämma mig för vad jag tycker.

Dock tycker jag att Natalie Portman och Mila Kunis, som hade huvudrollerna, var riktigt duktiga. Det är helt förståeligt varför Natalie Portman fick en Oscar (bästa kvinnliga huvudroll) för just denna rollen.

Natalie Portman

Mila Kunis

Idag har jag bara tagit det lugnt och inte gjort speciellt mycket. Det blir fullt upp nu i veckan så därför blev det en lugn dag idag. Hoppas du har haft en bra helg och får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar