onsdag 9 juni 2010

Anställningsintervju

Gaaah, börjar bli nervös nu. Ska ju på anställningsintervju i morgon förmiddag. Trodde att jag var förbered men nu är det bara allmänt kaos i mitt huvud. Har ju pratat mycke om intervjuer med jobbcoachen och har gått igenom en massa med henne så jag trodde att jag skulle ha allt under kontroll nu. Oh så fel jag hade. Jag har glömt bort allt hon har sagt och svaren på frågorna som brukar komma på intervjuerna. Hade tänkt ut möjliga svar men nu är de som bortblåsta.

Det är ca 12 timmar kvar till intervjun. Jag kommer vara en fullständigt nervvrak när jag sitter på tåget i morgon på väg till intervjun. Minns intervjun till utbildningen jag gick. Herre gud så nervös jag var. Det är dock inte lika illa nu... inte än i alla fall.

Har ialla fall laddat mobilen med en massa bra musik så det bör lugna ner mig lite. Köpte soundtracket till nya Twilight-filmen Eclipse. Bästa albumet på länge. En riktigt bra blandning av musik. Gillade faktiskt alla låtarna och när hände det senast?

Tittade förresten på Sherlock Holmes-filmen innan i kväll. Den var rätt okej. Inte den allra bästa filmen jag har sett men inte den sämsta heller. Robert Downey JR fick till ett par ganska roliga kommentaren och han spelade faktiskt ganska bra. Men jag tror dock inte att det är en film jag ser mer än en gång.

Nej, nu får jag väl gå och lägga mig. Får gå upp rätt så tidigt i morgon. Hoppas du har haft en bra dag.

1 kommentar:

  1. Älskling nu är du sådär orolig helt i onödan igen, det kommer gå riktigt jävla awesome ska du se! :D Jag ska tänka på dig och hålla tummarna hela dagen i morrn! <3

    SvaraRadera