fredag 11 juni 2010

Ny design

Som ni ser så är det en helt ny design på min blogg. Jag tröttnade på den andra. Den var inte så fin direkt. Så nu har det blivit ändrad. Kommer att ha den såhär nu ett tag. Gör kanske några mindre förändringar men annars kommer den vara såhär.

I dag är det dags för studenterna att springa ut. Jag ska på två studentfester ikväll. Satt och tittade på foton på datorn från min student. Har en himla massa bilder, både från skattjakt, karneval och själva studentdagen. Det är ett bra tag sen jag tittade på dessa bilder. Herre gud, jag var blond då. Det känns helt konstigt att se sig själv så :P



Bilden är tagen ett par dagar innan studenten. Tror att jag skulle ut då. Kommer inte riktigt ihåg. Nej nu får jag nog börja göra mig klar. Ska hinna fixa en del innan vi åker. Hoppas alla får en fortsatt bra dag!

1 kommentar:

  1. Jag tycker denna nya designen är SKITBRA! :D Den andra var så jävla emo och deppig, denna passar dig bättre, kanon älsk! :D
    Nu kan du ju vara snäll och hjälpa mig med min oxå (a) haha!

    <3

    SvaraRadera