tisdag 8 juni 2010

Vänner

Har precis pratat med Joy. Hade inte pratat sedan vår examen i mars. Eller har skrivit till varann på facebook och på våra bloggar men det räknas inte. Så jag ringde henne innan. Pratade i säkert en och en halv timme. Gud vad jag saknar tiden uppe i Nyköping. Saknar att gå ner på stan och ta en fika efter skolan med Joy och Ida och bara sitta och prata och diskutera allt och ingenting. Vi blev bra kompisar men sen tog skolan slut plötsligt slut och jag och Ida flyttade. Nu har dock jag och Joy bestämt att vi tre ska träffas snart. Ser verkligen fram emot det. Vi har väldigt mycke prat att ta igen :P

Har insett att livet är absolut ingenting utan vänner. Pratade med två andra vänner igår som jag inte har pratat med på jättelänge. Jag hade nog inte riktigt insett hur mycke jag hade saknat att prata med dem förrän igår när vi pratade igen. Jag skulle helt klart inte klara mig utan mina vänner. Jag behöver inte ha mycke annat om jag bara har mina vänner. Jag har turen att ha vänner som är så olika varann så de kompleterar varann väldigt bra. Jag har alltid någon att prata med, oavsett vad det handlar om. Om ni bara visste hur mycke det betyder att ha er. Visar kanske inte alltid hur mycket jag uppskattar er men ni ska veta att jag uppskattar er såååå himla mycke och ni betyder enormt mycke för mig. Så detta inlägget är för er!

Kollar på MTV Movie Awards. Såg redan lite av det på MTV:s hemsida igår men allt är inte med där så kollar reprisen på tv nu. Tom Cruise är så himla bra som Les Grossman. Garvade så jag tjöt åt hans dans (till Ludacris låt "Get Back") som han gjorde ihop med J-Lo. Gaaaah så himla bra. Även klippen med Les Grossman och Robert Pattinson/Taylor Lautner (från Twilight) är så bra. Brukar inte vara något större fan av Tom Cruise men detta gjorde han sjukt bra. Så har ni inte sett dem så kolla upp det på Youtube. Kolla även resten av galan på MTV:s hemsida.

Galans stora vinnare blev Twilight New Moon. Robert Pattinson vann tre priser för sin roll i Twilight, Best Male Performance, Global Superstar och Best Kiss. Best Kiss vann han ihop med Kristen Stewart som även vann kategorien Best Female Performance. New Moon vann även det storas priset Best Movie. Och jag vet att alla har skrivit om det redan så ni behöver inte påpeka att jag är efter. Jag skriver det bara för att det kanske finns någon som har missat det.

Har skrivit innan om en massa musik. Har just nu dåligt med nya bra musik så ni får jättegärna kommentera och skriva tips på bra musik till mig. Alla tips uppskattas! Och vill ni ha tips om musik så hjälper jag självklart till med det. Då är det bara att skriva till mig så ska jag komma med lite tips.

Hoppas alla har haft en bra dag! Och ni som tog åt er när jag skrev om mina vänner innan...Ni ska veta att ni är i mina tanker i kväll! <3

2 kommentarer:

  1. *Känner mig träffad* (a) GULLE DIG! :D
    "Brukar inte vara något större fan av Tom Cruise" Tacka FAN för det älskling, den är jättekort, typ 150 eller?! HAHAHAHA! Sen är den ful oxå! :O
    Älskling, super gulligt skrivet!
    Jag älskar dig! <3

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att ni kommer, närhelst det passar!
    Gillar dig min vän!

    SvaraRadera