tisdag 19 oktober 2010

Rosa Bandet och medmänsklighet

Som de flesta vet har jag ju en insamling till Rosa Bandet-kampanjen ihop med min bästa vän. Det går dock väldigt långsamt och trögt. Vi har inte fått in speciellt mycke pengar och vi behöver verkligen din hjälp!!!!!!

Det börjar dra ihop sig nu. Det är ungefär en vecka kvar bara av detta årets kampanj. Så nu är det verkligen dags att ni hjälper oss och stödjer vår insamling.

För att hjälpa oss gör såhär: SMS:a BESEGRA 4112 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer (4112, detta är idnumret till vår insamling) kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym. Exempel: BESEGRA 4112 Sandra Olsson till 72988.

Har ett nytt projekt på gång. Detaljerna är inte klara än men kommer troligtvis börja jobba som volontär snart. Jag kommer berätta mer om det så fort alla detaljer är klara och jag vet mer. Jag ser verkligen fram emot det i alla fall. Ska bli så skoj men framför allt otroligt givande att hjälpa till. För hjälpen behövs alltid.

Så har ni någon möjlighet att hjälpa någon eller något med din tid, pengar eller kanske saker/kläder som du inte behöver så tycker jag att det är en självklarhet att du ska göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar