fredag 22 oktober 2010

Stora saker på gång???

 

Hur är allt med dig? Hur har din vecka varit? Min vecka har varit bra men har haft en konstig känsla i kroppen de senaste dagarna. Det är en känsla som jag inte riktigt kan förklara. Det känns som om nånting kommer att hända snart. Något riktigt stort.

Det värsta är att jag inte vet om det är något positivt eller negativt som kommer hända. Det stör mig något så fruktansvärt. Jag känner på mig att något kommer att hända men jag vet inte vad som kommer hända eller vem det kommer att påverka. Det gör att jag känner mig riktigt nervös och orolig också om jag ska vara ärlig. Jag blir liksom inte riktigt klok på känslan eller kan sätta fingret på vad det är.

Jag hoppas ju självklart att det är något positivt och försöker verkligen tänka att det blir så men där är ändå en liten del av mig som inte kan släppa den där känslan att det kanske inte alls är något positivt. Då är nästa fråga, vem är det som kommer att påverkas?

Där är två personer som jag kommer att tänka på direkt. Det är personer som jag verkligen älskar och som jag verkligen inte vill att det ska hända någonting med. Som sagt, känslan att veta/tro att någonting kommer att hända gör mig nervös. Det kryper i kroppen av ovissheten och det finns något inom mig som på något sätt skaver (eller hur jag nu ska förklara). Den delen av mig som inte tror att det kommer att vara något positivt.

Det andra som verkligen retar mig är att där är en del av mig som verkligen skriker inombords att  jag vet vad som kommer att hända, att jag vet vem som kommer påverkas men jag kan liksom inte få fram det. Hur mycket jag än tänker på det så kommer jag inte fram till någon ändå. Det retar mig något fruktansvärt.

Så är det någon i min närhet som har stora nyheter så snälla tala om det för mig för ska det hålla på såhär så blir jag nog knäpp till slut!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar